Aktualności

Planujesz wesele? Poznaj zasady wynajmu sal w Gminie NML

  • 10-06-2020
  • Autor: Sabina Rezmer
  • drukuj
              Jeżeli chcesz wynająć od Gminy Nowe Miasto Lubawskie świetlicę na uroczystość rodzinną (wesele, komunia, urodziny itp.) pamiętaj, że musisz dostosować się do wytycznych opracowanych przez Rząd i Głównego Inspektora Sanitarnego: http://www.gov.pl/web/rozwoj/wesela-przyjecia
 
              Na co musisz zwrócić uwagę? Przede wszystkim nie sugeruj się informacją,  iż dozwolona jest organizacja wesel do 150 osób. Według powyższych wytycznych na jednego uczestnika/gościa  musi przypadać 4 m² powierzchni sali, a odległość pomiędzy stolikami ma wynosić min. 2 metry,       co w znacznym stopniu ogranicza liczbę osób mogących wziąć udział  w wydarzeniu organizowanym  w jednej z naszych świetlic.
 
            W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących warunków wynajmu prosimy kontaktować się z administratorami budynków – numery telefonów dostępne są na stronie    http://www.gminanml.pl .
 
            Doskonale wiemy, że wesele czy Komunia Święta Waszych dzieci to bardzo ważny moment w ich życiu, który chcecie celebrować w większym gronie. Pamiętajcie jednak, że na organizatorze uroczystości spoczywa nie tylko szereg warunków i obowiązków do spełnienia ale i odpowiedzialność za bezpieczeństwo obsługi, gości oraz osób z zewnątrz (np. dostawców, dekoratorów itp.), a także wszystkich mieszkańców naszej gminy. Dbajmy o siebie nawzajem.
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Kontakt - stopka

Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie

ul. Podleśna 1,
13 - 300 Mszanowo
Tel.: 56 472 63 00, Fax.: 56 472 63 05
e-mail: urzad[@]gminanml.pl
ESP: /urzad_gminy_nml/skrytka
NIP Gminy: 877-14-68-461
REGON Gminy: 871118922
 
GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW:
Poniedziałek - Wtorek:   7:30 - 16:00
Środa - Czwartek:    7:30 - 15:30
Piątek:   7:30 - 14:30