Aktualności
Planujesz wesele? Poznaj zasady wynajmu sal w Gminie NML
- 10-06-2020
- Autor: Sabina Rezmer
- drukuj
Jeżeli chcesz wynająć od Gminy Nowe Miasto Lubawskie świetlicę na uroczystość rodzinną (wesele, komunia, urodziny itp.) pamiętaj, że musisz dostosować się do wytycznych opracowanych przez Rząd i Głównego Inspektora Sanitarnego: http://www.gov.pl/web/rozwoj/wesela-przyjecia
Na co musisz zwrócić uwagę? Przede wszystkim nie sugeruj się informacją, iż dozwolona jest organizacja wesel do 150 osób. Według powyższych wytycznych na jednego uczestnika/gościa musi przypadać 4 m² powierzchni sali, a odległość pomiędzy stolikami ma wynosić min. 2 metry, co w znacznym stopniu ogranicza liczbę osób mogących wziąć udział w wydarzeniu organizowanym w jednej z naszych świetlic.
W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących warunków wynajmu prosimy kontaktować się z administratorami budynków – numery telefonów dostępne są na stronie http://www.gminanml.pl .
Doskonale wiemy, że wesele czy Komunia Święta Waszych dzieci to bardzo ważny moment w ich życiu, który chcecie celebrować w większym gronie. Pamiętajcie jednak, że na organizatorze uroczystości spoczywa nie tylko szereg warunków i obowiązków do spełnienia ale i odpowiedzialność za bezpieczeństwo obsługi, gości oraz osób z zewnątrz (np. dostawców, dekoratorów itp.), a także wszystkich mieszkańców naszej gminy. Dbajmy o siebie nawzajem.