Komunikaty

Konsultacje społeczne - projekt ustawy o OSP

  • 17-05-2021
  • Autor: sabina rezmer
  • drukuj
ZWIĄZEK OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH
RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
00-340 Warszawa, ul. Oboźna 1, tel./fax +48 (22) 827-53-29, centrala +48 (22) 509-50-50
www.zosprp.pl, e-mail: zg@zosprp.pl, NIP 526-025-14-11, REGON: 007024050
1921 – 2021
100-lecie zjednoczonego ruchu strażackiego „W JEDNOŚCI SIŁA”
Warszawa, dnia 07-05-2021 r.

 
Komunikat Prasowy
 
        Konsultacje społeczne dokumentu określanego jako projekt ustawy o ochotniczej straży pożarnej
Związek OSP RP realizując cele statutowe w zakresie reprezentowania interesów Ochotniczych Straży Pożarnych organizuje konsultacje społeczne przedstawionego przez Komendę Główną PSP dokumentu określanego jako projekt ustawy o ochotniczej straży pożarnej, mimo że z formalnego punktu widzenia konsultowany dokument jest co najwyżej propozycją przyszłego projektu ustawy.

 
Konsultacje odbywać się będą w trybie on-line i będą transmitowane on-line (szczegóły techniczne podane zostaną wkrótce na stronie www.zosprp.pl).
 
       Problematykę zawartą w ww. dokumencie podzielono na 5 bloków tematycznych.
Dyskusji nad każdym z bloków poświęcony będzie osobny dzień konsultacji.
Harmonogram konsultacji:
• Blok nr 1 – „Organizacja systemu ratowniczego” – poniedziałek, 10 maja,
• Blok nr 2 – „Sprawy organizacyjne OSP, mundur, statut” – wtorek, 11 maja,
• Blok nr 3 – „OSP - finansowanie nadzór, kontrola” – środa, 12 maja,
• Blok nr 4 – „Działalność społeczna OSP” – czwartek, 13 maja
• Blok nr 5 – „Dodatek do emerytur” – piątek 14 maja.

 
           Pozostałe ustalenia dotyczące konsultacji: Początek spotkań – godz. 17.00. W celu wzięcia udziału w spotkaniu należy wypełnić załączony formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/FnFagEGQfTYfU96L6
Uwaga: W spotkaniu będzie mogło brać udział max. 50 zgłoszonych. W przypadku większej liczby zgłoszeń – decydować będzie losowanie.
Można się zgłaszać do dyskusji w kilku blokach tematycznych.

 
         Zgłoszenia do dyskusji w poszczególnych blokach należy nadsyłać nie później niż na 24 godziny przed rozpoczęciem spotkania.
Osoby, które wezmą udział w spotkaniach otrzymają link do spotkania na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.

 
Serdecznie zapraszamy do udziału w konsultacjach.
Nina Mirgos-Kilanowska
Rzecznik Prasowy Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Załączniki

Kontakt - stopka

Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie

ul. Podleśna 1,
13 - 300 Mszanowo
Tel.: 56 472 63 00, Fax.: 56 472 63 05
e-mail: urzad[@]gminanml.pl
ESP: /urzad_gminy_nml/skrytka
NIP Gminy: 877-14-68-461
REGON Gminy: 871118922
 
GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW:
Poniedziałek - Wtorek:   7:30 - 16:00
Środa - Czwartek:    7:30 - 15:30
Piątek:   7:30 - 14:30