Informacja o dostępności

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

W załączeniu Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publiczneg.  Stan w dniu 01.01.2025 r. 
czytaj dalej

Koordynator

  • 22-09-2021
  • Autor: Andrzej Januszewicz
  • drukuj
Koordynator ds. dostępności architektonicznej
Alina Ławicka
kontakt:
telefon 564726334
 
Koordynator ds. dostępności cyfrowej i informacyjno - komunikacyjnej
Andrzej Januszewicz
kontakt:
telefon 564726320

Załączniki

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

  • 22-09-2021
  • Autor: Andrzej Januszewicz
  • drukuj

Załączniki

Deklaracja dostępności

  • 18-09-2020
  • Autor: Andrzej Januszewicz
  • drukuj

Deklaracja dostępności

 

Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie, zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://gminanml.pl/

 

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej

 

  • Data publikacji strony internetowej: 5 kwietnia 2019 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 5 kwietnia 2019 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych.
  • filmy opublikowane przed 23 wrześniem 2020 nie posiadają napisów ani audiodeskrypcji,
  • część załaczonych plików nie jest dostępna cyfrowo.
Oświadczenie sporządzono dnia: 18 września 2020 r.. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 11 marca 2025 r.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Andrzeja Januszewicza — e-mail ajanuszewicz@gminanml.pl lub telefonicznie 564726320.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie, elektronicznie na adres skrytki lub mailem do naszego urzędu:

  • Adres: Mszanowo Ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Warmińsko-mazurskie.
  • e-mail: urzad@gminanml.pl.
  • epuap: //urzad_gminy_nml/skrytka
  • ADE AE:PL-39919-34252-EJWRR-31

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Dostępność architektoniczna

  1. Do budynku Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie , 13-300 Mszanowo ul Podleśna 1 prowadzą trzy wejścia A , B i C. . Budynek Urzędu Gminy umożliwia dostęp osobie ze szczególnymi potrzebami wyłącznie na parter budynku wejściem A.
  2. Przed budynkiem wyznaczono dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych w tym jedno przy podjeździe prowadzącym do wejścia A.
  3. Punkt obsługi klienta znajduje się na wprost wejścia A .
  4. Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. Pierwsza kondygnacja pozbawiona jest barier poziomych oraz jest wyposażona w toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  5. W wiatrołapie budynku znajduje się domofon wraz z tablicą informacyjną do pracowników urzędu, za pomocą którego możliwy jest kontakt z pracownikiem wykonującym obowiązki służbowe na drugiej kondygnacji. Pracownik prowadzący sprawę może przyjąć petenta w wyznaczonym do tego celu pomieszczeniu na parterze budynku, bez konieczności dostępu na drugą kondygnację.
  6. Do budynku i wszystkich pomieszczeń na parterze można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  7. W budynku wszystkie pomieszczenia i klatka schodowa posiadają oznaczenia w alfabecie brajla.
  8. Na korytarzach są umieszczone tablice z drukiem powiększonym z informacją w którym pomieszczeniu jakie sprawy możemy załatwić.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Korzystanie z tłumacza języka migowego po uprzednim zgłoszeniu - zgodnie z procedurą zamieszczoną na Platformie eUsług Mieszkańca w eBOI. https://e.gminanml.pl/eboi/services/50
W budynku dostępna jest pętla indukcyjna oraz urządzenie ułatwiające czytanie tekstu.

Kontakt - stopka

Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie

ul. Podleśna 1,
13 - 300 Mszanowo
Tel.: 56 472 63 00,
e-mail: urzad@gminanml.pl
ADE    AE:PL-39919-34252-EJWRR-31
ESP    /urzad_gminy_nml/skrytka
NIP Gminy: 877-14-68-461
REGON Gminy: 871118922
 
GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW:
Poniedziałek: 7:30 - 17:00
Wtorek, Środa, Czwartek: 7:30 - 15:30
Piątek:   7:30 - 14:00