Aktualności

Sprawozdanie z realizacji usuwania azbestu z nieruchomości położonych na terenie gminy

  • 14-12-2021
  • Autor: sabina rezmer

         Gmina Nowe Miasto Lubawskie zrealizowała zadanie polegające na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Nowe Miasto Lubawskie.

        Zgodnie ze złożonymi wnioskami mieszkańców (informacja o naborze znajdowała się na stronie: https://gminanml.pl/PL/3016/1350/Przyjmujemy_wnioski_na_odbior_i_utylizacje_azbestu/k/) pierwotnie planowano unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest w ilości 171,29 Mg z 52 nieruchomości, podczas gdy w efekcie końcowym unieszkodliwiono łącznie 171,410 Mg z 49 nieruchomości.

         Łączny koszt realizacji zadania wyniósł 67 384,65 zł, z czego dofinansowanie dofinansowanie ze środków WFOŚiGW w Olsztynie wyniosło 49 499,81 zł (73,5%), udział finansowy Gminy wyniósł 4 408,64 zł (6,5%), natomiast posiadacze odpadów pokryli koszty w łącznej wysokości 13 476,20 zł (20%).

         Korzystano z dofinansowania Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie http://wfosigw.olsztyn.pl/.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją