Aktualności

Nowe nazwy ulic w Nawrze

Szanowni Mieszkańcy miejscowości Nawra,
 
w  związku z nadaniem nazw ulic w miejscowości Nawra mieszkaniec powinien powiadomić między innymi: 
 
1. Urząd Skarbowy - osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej zgłaszają zmianę przy najbliższym kontakcie z Urzędem Skarbowym. Można także wypełnić zgłoszenie aktualizacyjne ZAP 3.
 
2. Centralną Ewidencję i Informację o Działalności Gospodarczej - przedsiębiorca jest zobowiązany złożyć wniosek o zmianę wpisu do CEIDG.
 
3. ZUS, KRUS - osoby pobierające świadczenia powinny zgłosić zmianę danych adresowych na formularzu lub w dowolnej formie pisemnej.
 
4. Dostawcę energii elektrycznej i gazu itp. - osoby będące klientami powinny zmianę danych adresowych zgłosić do właściwego dostawcy.
 
5. Bank - należy zgłosić zmianę nazwy ulicy osobiście.
 
6. Zakład pacy.
 
7. Szkołę o ile dotyczy.
 
8. Wydział Komunikacji - zmienić dane adresowe w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.
 
Nie trzeba dokonywać zmian:
  1. dowodu osobistego,
  2. paszportu,
  3. prawa jazdy.
Mieszkaniec ulicy ponosi koszty związany ze zmianą tabliczki z numerem domu, pieczątek firmowych, wizytówek, a także ewentualnych szyldów, banerów reklamowych i reklam.
 
 
 
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Kontakt - stopka

Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie

ul. Podleśna 1,
13 - 300 Mszanowo
Tel.: 56 472 63 00, Fax.: 56 472 63 05
e-mail: urzad[@]gminanml.pl
ESP: /urzad_gminy_nml/skrytka
NIP Gminy: 877-14-68-461
REGON Gminy: 871118922
 
GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW:
Poniedziałek: 7:30 - 17:00
Wtorek, Środa, Czwartek: 7:30 - 15:30
Piątek:   7:30 - 14:00