Komunikaty

UWAGA! Zmiana organizacji pracy urzędu

SZANOWNI MIESZKAŃCY,
 
 
W ZWIĄZKU Z WPROWADZONYMI OBOSTRZENIAMI INFORMUJEMY, IŻ W OKRESIE
OD 1.03.2021 r. DO ODWOŁANIA
WIZYTA W URZĘDZIE GMINY NOWE MIASTO LUBAWSKIE BĘDZIE MOŻLIWA TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM TELEFONICZNYM UMÓWIENIU.
 
Z PRACOWNIKAMI URZĘDU MOŻNA RÓWNIEŻ KONTAKTOWAĆ SIĘ ZA POMOCĄ DOMOFONU ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W PRZEDSIONKU (WYKAZ TELEFONÓW OBOK).
 
ZACHĘCAMY  DO ZAŁATWIANIA SPRAW DROGĄ TELEFONICZNĄ, ZA POMOCĄ POCZTY E-MAIL, E-PUAPU ORAZ PORTALU MIESZKAŃCA W ZAKŁADCE E-USŁUGI NA STRONIE http://gminanml.pl.
 
NUMERY KONTAKTOWE DO PRACOWNIKÓW DOSTĘPNE SĄ W ZAKŁADCE URZĄD: https://gminanml.pl/PL/3250/Referaty_i_stanowiska/
 
 
PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Kontakt - stopka

Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie

ul. Podleśna 1,
13 - 300 Mszanowo
Tel.: 56 472 63 00, Fax.: 56 472 63 05
e-mail: urzad[@]gminanml.pl
ESP: /urzad_gminy_nml/skrytka
NIP Gminy: 877-14-68-461
REGON Gminy: 871118922
 
GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW:
Poniedziałek - Wtorek:   7:30 - 16:00
Środa - Czwartek:    7:30 - 15:30
Piątek:   7:30 - 14:30