Komunikaty

Przerwa w dostępie do Rejestru Dowodów Osobistych

  • 28-10-2021
  • Autor: Katarzyna Wałdowska
  • drukuj
Szanowni Państwo,
 
Uprzejmie informujemy, że z uwagi na konieczność zapewnienia bezpiecznego wdrożenia rozwiązań technicznych umożliwiających wydawanie dowodu osobistego zawierającego odciski palców, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaplanowało na 5 listopada 2021 r. całkowite zablokowanie dostępu do Rejestru Dowodów Osobistych.
W związku z powyższym wnioski o wydanie dowodu osobistego oraz zgłoszenia pozostałych zdarzeń z obszaru dowodów osobistych (np. zgłoszenie utraty, uszkodzenia dowodu) w dniu 5 listopada 2021 r.  będą przyjmowane przez urząd do godz. 11:30.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

Kontakt - stopka

Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie

ul. Podleśna 1,
13 - 300 Mszanowo
Tel.: 56 472 63 00, Fax.: 56 472 63 05
e-mail: urzad[@]gminanml.pl
ESP: /urzad_gminy_nml/skrytka
NIP Gminy: 877-14-68-461
REGON Gminy: 871118922
 
GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW:
Poniedziałek: 7:30 - 17:00
Wtorek, Środa, Czwartek: 7:30 - 15:30
Piątek:   7:30 - 14:00